FAQ

Ha kérdéseid vannak, itt megtalálod a válaszokat.

  Hogyan tudsz kikölcsönözni a filmet?

Pár gombnyomás és már nézheted is. Először a kölcsönzés gomb megnyomásával, majd a fizetési adatok megadásával már nézheted is a filmet, filmsorozatot. Ha nincs még Vimeo Accountod, akkor regisztrálnod kell, ami pár percet vesz igénybe az első alkalomnál. Bővebben információt ebből a videóból kaphatsz.

  Mennyi ideig nézhető a kikölcsönzött film?

A kikölcsönzés napjától számított egy hétig bármennyiszer megnézheted.

 Milyen eszközön tudom megnézni a filmet?

A Vimeo VOD rendszere az egyik legmodernebb technikát használja a videótartalmak eléréséhez, így a filmet bármilyen asztali vagy hordozható számítógépen valamint mobil eszközön (tablet, okostelefon) megtekinthető. Internet kapcsolat szükséges.

  Milyen sávszélesség szükséges?

Normál internet sebesség vagy normál mobilinternet sebesség  tökéletes lejátszást eredményez.

  Kapok-e értesítést ha lejár a kölcsönzési idő?

A Vimeo automatikus rendszere a megadott email címre több alkalommal is küld emlékeztető üzenetet.

  Milyen formában lehet fizetni?

A fizetési módok között van lehetőség bankkártyával és PayPal-on keresztül is fizetni.

  Milyen pénznemben fizetek?

A Vimeo nemzetközi szolgáltató ennek ellenére sajnos egyenlőre forintban nem lehet fizetni. Bankkártyás és PayPal-on keresztül történő fizetés esetén ez semmilyen különbséggel nem jár, hiszen a bank forintban vonja le az összeget (1 dollárt 283 Ft-on váltottunk át. A pontos fizetés összege ettől eltérő lehet).

  Hogyan kaphatok ÁFÁ-s számlát?

ÁFA-s számlát szeretnél kérni a filmkölcsönzésről, akkor kérünk, hogy ezen a linken található űrlapot töltsd ki és 24 órán belül digitálisan küldjük. Kérjük, hogy az űrlapon lévő kötelező sorokat pontosan töltsd ki. Számla kérés klikk ide.

Phone: +36 70 466 8700
Fax: +36 70 466 8690
Gábor Áron utca 62/B
1025 Budapest
Style switcher RESET
Body styles
Color settings
Link color
Menu color
User color
Background pattern
Background image